One Tree Island

Lördagkvällen tillbringade vi på Heron Island med härliga människor och morgonen därpå hoppade vi tillbaka över vågorna till One Tree Island. Resten av dagarna snorklade vi lite i lagunen, läste böcker i hängmattan, spelade mer kort och sista dagen som var den enda dagen med dåligt väder tog Klara och jag kajaken på en intressant paddeltur längs med ön. På måndagkvällen försökte Klara jag komma på sätt att stanna på ön eftersom ingen av oss ville åka hem dagen efter... Men vi var tvungna att åka och efter några sista timmar på Heron Island tog vi båten tillbaka genom vågorna som var så höga att vi lika gärna kunde ha suttit i en berg och dalbana. Vi sa hejdå till det turkosa vattnet, hejdå till värmen och sen tog vi planet hem...

Veckan på One Tree Island var helt klart bland det häftigaste jag varit med om!






Kommentarer
Postat av: maria

bubsi sa jag min nya blogg till dig? dåligt minne! <3 sextonelva.blogspot.com

2011-05-15 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0