One Tree Island

Vet inte riktigt vad jag ska börja. Sitter med tusentals bilder från Klaras Kamera, hundratalet från min egen och försöker välja ut de finaste. Veckan på One Tree Island var HELT fantastiskt, kan knappt hitta ord på hur vackert det var och hur bra vi hade det. Men jag ska försöka:

Dag 1:
Vi gick upp alldeles för tidigt och flög till Brisbane för att sedan ta nästa plan till Gladstone. Därifrån tog vi färja två timmar ut till Heron Island. Såhär såg det ut när vi anlände:





Där mötte vi upp Jenny och Russel som bor på One Tree Island och lastade i all mat för veckan på deras båt. Nedan ser ni alla som åkte ut till ön:  Nick, Nick, jag, Klara, Vanessa, Kathy, Jenny och Russell.


Sen susade vi iväg över havet. Det hoppade delfiner längs med båten! Helt fantastiskt.



Tillslut kom vi fram till One Tree Island!





Snart ska jag iväg på min värdsysters pojkväns 21st så får skriva mer senare!

Puss sålänge







Kommentarer
Postat av: Ellen Lindbom

Helt sjukt fina bilder Linda! :D

2011-04-25 @ 10:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0