Den tioende april.

I fredags kväll gick jag pinsamt nog på Justin Beiber filmen med Lenah, Annie, Shanna och Katie. Det var hysteriskt roligt trots det patetiska innehållet.


Shanna och Lenah i snygga 3D- glasögon

Annie och Katie

Lenah, Shanna, Annie och Katie

Igår åkte jag med Georgie ut till Moyston för att titta på netball och footy. Där hängde massor av människor från skolan för att antingen spela eller bara titta på. Det är så mycket aussie över det hela det kan bli. Alla känner alla och jag kände mig väl lagom vilsen i allt snack om vem som spelade bra eller inte. Trevligt var det i alla fall.


Zoe och Mel. Zoe var hungrig och hennes mage lät som en tiger...

Netball

Och idag har jag lagat Tacos med Gab, Annai och Zoe.


Cal och Zoe

Gab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0