bio, bliss n eso och melbourne

Sitter i skolan och reflkterar lite over det faktum att detta ar sista gangen jag kliver in pa Marian College en mandagmorgon. Nasta vecka har alla exams och sen ar det lov. och det ar ett lov jag inte kommer uppleve pa australiensisk mark. Det har aret har verkligen flygit forbi.

I fredags gick jag pa bio med mina vardsystrar och lite annat folk som utgjordes av deras pojkvanner, kusin och van. Vi tittade pa en skrackfilm jag redan glomt namnet pa men det var valdigt roligt eftersom alla var overdrivet vettskramnda.

Pa lordagsmorgonen forsov jag mig, missade taget till Melbourne och fick stressa sonder mig for att hinna till nasta. Dummadumma alarm som inte ringde... eller sa sov jag mig igenom det. Vad vet jag. Stackars tim fick vanta pa mig men klockan halv nio tog vi oss i alla fall ivag. Vid halv ett tiden rullade vi in pa flygplatsen i Melbourne och efter att ha vandrat omkring en stund hittade vi Lenah med vardfamilj.
sen borjade tararna trilla och en dryg timme senare fick vi varsin sista kram, vinkade och sen sa var Lenah borta. jag kommer sakna henne.

vi torkade sedan tararna och jag och tim irrade oss tillbaka till city med buss efter att ha vandrat runt halva flygplatsen, akt genom de flesta av melbournes fororter och suttit pa en tagstation mitt ute i ingenstans ett tag. vi motte upp annie igen, trostdrack varmchoklad, gick i affarer och hittade franska saker overallt.

sen motte vi upp katie, vinkade hejda till tim och sa hej till michael och deniz. vi fyra akte sedan till bliss n eso koncerten, dansade och sjong hela kvallen lang, akte tillbaka hem till annies brors lagenhet, spelade spel hela natten och angestade lite over att lenah inte var med oss.

efter att ha vandrat runt i fler affarer pa sondagsmorgonen tog vi taget hem och jag susade ivag pa drama reharsal som var valdigt utrottande. tva dagar till forestallning. ih.

lagger upp bilder nar jag har tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0