Going Away Party

I lördags hade jag och Lenah vårt Going Away Party som vi både fasat och längat efter. Hela eftermiddagen bröt vi glow sticks, satte upp dekorationer och fixade musik och det blev så himla fint. Dock råkade vi komma försent till vårt eget party. Vi som trott att alla skulle komma runt nio blev väldigt chockade när det väntade massa människor på oss vid lokalen när vi vid åtta rullade in på parkeringen.  Kvällen blev väldigt lyckad och skrattfylld. Vi dansade till ABBA, spelade Twister, hängde utomhus framför de små brasorna vi satt upp, kramades massor, fällde en hel del tårar och skrattade där emellan.

Vid två- tiden hade de flesta åkt hem men vi var ett tio- tal personer kvar som skulle sova ute hos Annie och Lenah så vi körde igång låtar vi alla kunde och dansade ännu mer. Sen åkte vi genom skogen till huset, tog fram gitarren och satt och sjöng ännu mer till långt, långt in på morgonen. Tillsist var vi bara ett fåtal vakna och då slog vi på Sagan om Ringen som alla somnade till utom jag. Det var något väldigt fint med att hoppa omrking över madrasser på golvet med snarkande människor efter en kväll som jag kommer minnas som den sista party- kvällen i Australien. Tillslut somnade även jag, trött, ledsen men framförallt väldigt, väldigt glad att jag trots allt tycker det är så jobbigt att lämna alla. Det är väl ändå något bra.


Georgie och Sophie

Katie, jag och Jayden

Karuna som är thailänsk utbytis, Dani från colombia som bodde här i Ararat förut men som numera går på universitet i Melbourne, det var sp himla roligt att se henne! och sen Hughie och jag. 

Chloe och Annie

Julia, jag och Katie

Jim, Jack, Deniz och Declan

Michael som tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0