Livet i korthet

Internet är tillbaka och det gör mig väldigt glad!

Sen sist jag skrev har det hänt massor men för att ta senaste veckan:

I torsdags åkte jag med drama- klassen till Melbourne. Vi sjöng oss hesa i bussen, såg på en pjäs om en beekeeper, pratade om Sverige, åkte till världens coolaste studio, dansade runt, repeterade vår pjäs i många timmar i sträck, sjöng fler sånger på bussen, åt pasta på en mysig resturang, tittade på en till bra pjäs och somnade på bussen för att klockan två på natten rulla in på skolgården...



I fredags hängde jag med Clare och Cassie. Vi åt svenskt godis och tittade på Eurovision song contest.



I lördags hade Zanetta 18årsfest så det bar av ut till Moyston. En av de roligaste kvällarna jag varit med om men det resulterade dock i att Lenah, jag och Demi tillslut bara stod och kramades och hade ångest över att vi åker hem så snart. Tänk vad praktiskt det vore om man kunde leva två liv samtidigt.


Maddy och jag

Shanna och Annie

Jag och Mel

Tim och Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0