Melbourne

I fredags kväll gick jag och Lena till Sicilians och åt alldeles för mycket mat innan vi mötte upp Shanna och gick ner till bion där vi såg "pirates of the carribean 4". Igår gick jag upp alldeles för tidigt och vandrade ner till tågstationen och tog tåget som gick klockan 7:10... När jag 2.5 timme senare var framme i Melbourne slog det mig hur vansinnigt det egentligen är att jag åker hela den vägen bara för att se en stad. Det är ju som att åka halvvägs till Skåne på en dagstur. Men det är värt det, det är det faktiskt. Klaras och Maddis buss var jätte försenad så jag satt på ett cafe och drack varmchoklad och strosade runt i affärer för mig själv innan de slutligen dök upp två timmar senare. Vi åkte till Victoria Market och åt fantastiska souvlakis och kikade runt i alla små stånd, njöt av solen och åkte spårvagn.







Kommentarer
Postat av: Ebba

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 21:31:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0