Melbourne osv.

Jag är precis hemkommen från en liten gathering hos Lenah med hennes närmsta vänner och hennes värdfamiljs släkt och vänner. Ibland slår det mig verkligen hur fantastiska människor jag omges av. Ikväll har jag skrattat så mycket så att både Annie och jag trillade ihop på golvet, lyssnat på Deniz som spelat gitarr, klätt ut Micheal och Tom i peruker och haft 5 systemkameror på samma plats och blivit bländade av alldeles för starka blixtar.

Igår var jag i Melbourne med min fina Studio Art class. Vi sprang runt mellan olika små gallerier, hängde på Hells uppstairs som är det där lilla cafeet jag förälskat mig, sprang längs klotterfyllde gränder i regnet och hoppade över vattenpölar. På tåget gjorde jag och Katie en spellista för Lenahs och min avskedsfest som är imorgon. Det är vansinnigt hur fort tiden går.

Lägger upp bilder så fort jag har tid!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0